Шановні відвідувачі нашого Центру ПМСД!
У зв’язку із збільшенням захворюваності, просимо звернути увагу на найбільш поширені проблеми, з якими ми стикаємось під час оформлення листків непрацездатності:
недостовірність паспортних даних (отримання паспорту при досягненні 14 річного віку, зміна паспорта, прізвища) в декларації про вибір лікаря;
неповнота інформації в декларації (відсутність ідентифікаційного коду), зміна телефону;
відсутність інформації про пацієнта в реєстрі працюючих.
Як вирішити проблеми:
внести зміни в декларацію – звернутись до сімейного лікаря з відповідними документами;
впевніться, що роботодавець вчасно подав звіт про Вас до Пенсійного фонду (для тих, хто працює давно – звіт 1 раз на квартал, для тих, то лише почав працювати або вийшов з декретної відпустки – звіт подається одразу після прийому на роботу)!
У разі відсутності цієї інфомації – Пенсійний фонд НЕ зможе сформувати листок непрацездатності.
Тому, будь ласка, своєчасно інформуйте свого сімейного лікаря про вищеперелічені зміни, щоб проблему можна було ПОПЕРЕДИТИ, а НЕ ВИРІШУВАТИ.
Дякуємо за розуміння і співпрацю!
Для дотаткової інформації звертайтесь за номерами телефонів контакт центру: 0-800-33-25-15; (067)-447-80-40
Деталі: https://bit.ly/3CscaLc