Вимоги:

Грамотна мова, чітка дикція;

Щире бажання допомагати людям;

Знання MS Word, Excel, Internet (перевагою буде знання графічних редакторів);

Добре знання оргтехніки, комп’ютера в обсязі користувача;

Відмінні комунікативні здібності, вміння працювати в команді;

Стресостійкість;

Бажання вчитись та розвиватись;

Креативність, ввічливість, націленість на результат.
Умови роботи:
Офіційне працевлаштування
Стабільна заробітна плата

Графік роботи: пн-пт з 8:00 до 16.30, обідня перерва з 12.00−12.30
Обов’язки:

доброзичлива зустріч відвідувачів на рецепції та організація їхніх візитів до лікарів, координація в закладі;

запис пацієнтів на прийом при особистому зверненні;

розподіл потоків пацієнтів з урахуванням причин звернення до закладу та забезпечення рівномірного навантаження лікарів;

інформування відвідувачів про послуги та про порядок роботи закладу при особистому зверненні;

попередження та вирішення конфліктних ситуацій, робота з усними зверненнями громадян у межах компетенцій, розподіл звернень до вищих співробітників у разі виникнення спірних ситуацій;

ведення соціальних мереж;

написання статей, оголошень, постів тощо.