Вимоги:
🔹Грамотна мова, чітка дикція;
🔹Щире бажання допомагати людям;
🔹 Знання MS Word, Excel, Internet (перевагою буде знання графічних редакторів);
🔹Добре знання оргтехніки, комп’ютера в обсязі користувача;
🔹Відмінні комунікативні здібності, вміння працювати в команді;
🔹 Стресостійкість;
🔹Бажання вчитись та розвиватись;
🔹 Креативність, ввічливість, націленість на результат.
Умови роботи:
Офіційне працевлаштування
Стабільна заробітна плата
⏰Графік роботи: пн-пт з 8:00 до 16.30, обідня перерва з 12.00−12.30
Обов’язки:
▶️ доброзичлива зустріч відвідувачів на рецепції та організація їхніх візитів до лікарів, координація в закладі;
▶️ запис пацієнтів на прийом при особистому зверненні;
▶️ розподіл потоків пацієнтів з урахуванням причин звернення до закладу та забезпечення рівномірного навантаження лікарів;
▶️ інформування відвідувачів про послуги та про порядок роботи закладу при особистому зверненні;
▶️ попередження та вирішення конфліктних ситуацій, робота з усними зверненнями громадян у межах компетенцій, розподіл звернень до вищих співробітників у разі виникнення спірних ситуацій;
▶️ ведення соціальних мереж;
▶️ написання статей, оголошень, постів тощо.
📬 Резюме надсилати на адресу: tanakuskova3@gmail.com